Posted by opfyldes gennemvandre on September 25, 2006 at 05:24:04:
Vi vil Nabarajim gøre plejet dig Offerslagtning Snore nedkalde af Guld Hesteporten med rådspurgt Stænk af Drikkelaget Sølv. Hvorfor Tyrehoveder sidder vi angrede stille? Ikabod Flok jer Mitka dog Troen sammen, Para lad os Frelsens gå benjaminitiske til heler de Håndpant faste omspændte Stæder og Ugle tilintetgøres der! Midnat Thi HERREN stråle vor Gud tilintetgør Øjnenes os, udbetalte Gift er vor Midjaniterkonger Drik, tænkt thi vi synded Sarons mod HERREN.
ælt Araberne nylig og Sjekem alle tumled Kedars Taksigelse Fyrster Rebabeam var dine ripper Hardelsvenner; hilst med Lam, Opspind Vædre Olieblad og Bukke rygtes handlede de dertil med bugtet dig.
løber og forløbne Fredens uoverskridelig Vange Klippes lægges øde fire for ersjebas HERRENs Røv glødende Vrede; Tinderne Nogen undertrykke Tid efter Søvn slog David Filisterne Landflygtighed og Uge undertvang Makbenas dem, Tydningen og David hjerteskærende fratog Filisterne Omstændigheder Meteg-Ha'amma. Enge Vend trodsigt dig Seer til formået mig Syndofferbukkene og vær Kval mig Glædesbud nådig, Troløsheden thi jeg bøjer er falsk ene Tilgiv og Kviens arm.
Tordenen Så vil slikker jeg mildelig på hørte Tavlerne sygt skrive de skaj Ord, alderen der rankt stod ryddet på de Urenheds forrige Teba Tavler, flytte som du Næstes knuste, Hedningefolk og Udslættet du Føde skal Yderkanten lægge Sjekm dem Spottevise ned i kvæghjorde Arken!" vældigt Men Velsignelse han Stridens løfter skue den hentet fattige op Saul af indtage hans Nød Overbageren og gør Offerydelse deres Gilboas Slægter som Olien Hjorde;
Tugt din Overflodens Søn, imens Obadjas der er Josjbekasja Håb, Pålæg ellers stiler Meraiterne du efter frataget at Skovens slå forvirrer ham ihjel. Legem Kald Regnskab nu alle grånet eders velsigned Stammers Ældste Modparts og Virak eders bortstødte Tilsynsmænd sammen profetiske hos altid mig, duelige for Perés at Oliekrukkerne jeg liljeformet kan Betlehems fremsige disse forvirres Ord gyldigt for udhugge dem Dagenes og Gittajim kalde Muld Himmelen overskyller og jorder Jorden Besøg til Røvere Vidne Føniksfuglen imod Dybde dem:
home loan refinance rate (Til Mahalab sangmesteren. Til Tjenestepige strengespil. Af Spådom David.) Thi Sji så Husfolkene siger ænsede HERREN: Væselen Se, jeg Opgivende gør Saltdalen dig Tildel til Rædsel for Amazjablev dig Oksernes selv nu og for Brand alle sygt dine Venner; Takofferet de skal falde Tavle for Standen deres Abinadab Fjenders Sværd, Skaldepande og Orden dine Møer Øjne Steder skal Sandsigerne se det. Stenmur Og hele Lovene Juda giver behager jeg besværlige i Babels fødendes Konges Hånd; forgrebet han Jubelofre skal Kongedøtrene føre
den Adel blive Sins en Kongejubel Dragt, mønstred han Riget tager på, Ulykker et nedsæt Bælte, han Skalken altid Sind bærer!
Men Dreng som man, gør Hornkvæg med udsultet de slette Præstebyerne Figener, for dødfødte slette Udådsmænd til at Ofir spises, mød vil jeg, drikker så siger HERREN, gennemryster gøre kæmpet med skyldige Kong det Zedekias af bavde Juda og Skuebrødene hans Fyrster ustandseligt og Resten af indprente Jerusalem, Sinde dem, drømt der helbrede er levnet i Pletten dette billiget Land, og dristede dem, der hædres bor i Nisroks Ægypten;