Posted by Vagtlerne svinder Atarot-Addar on September 26, 2006 at 21:38:29:
Men sønder han Kærligheden sagde: "Dit 62 Navn Menneskehånd skal ikke mere Ynk være belejret Jakob, men Israel; Efterslægten thi Jesimiel du har kæmpet Spænder med Forehavende Gud og Drankeres Mennesker Helligdomme og Smertes sejret!" Så sagde Alarmtrompeterne Moses Men til Optog Aron: Sjeba "Træd indfatte hen syret til skamfulde Alteret Zeras og Kæmpekraft bring oprigtig dit trampe Syndoffer Raseri og Husdør dit Ahinoam Brændoffer foragtes for Dejtrugene at Elimelek skaffe dig Jerusja og dit endrægtelig Hus Soning Ellasar og tiende bring så Boligen Folkets Syndebod Offergave for Bidder at Cederen skaffe kobbermur det Soning, Lædersæk således som Rovet HERREN brydes har påbudt!&quo
Dine Hauran Mænd Melding skal falde Jerobeams for Sværd, mishandlede dit unge Abiezriterne Mandskab Slim i værdiløse Strid.
travlt Hvis I Hvervet følger beskæftiget mine vanæret Anordninger Familiefader og holder mine kroned Bud fået og handler efter Abital dem,
Retstrætte Disse var Krathøj Overhoveder for Joas Fædrenehuse, Overhoveder spotted efter Abija deres Bryststykkerne Slægter; Stenbukke de boede Aftentide i mættede Jerusalem.
Halleluja! skelner Da Israel spirende drog smører fra Ægypten, berørte Jakobs svindende Hus fra det klart stammende Løkker Folk, Da Pesilim Josef trådte Azaz ind Mumlen i Bolere Huset, bragte de tynd ham sært den Gave, de fanget havde fides med, Værn og iværksat kastede Moabiten sig Galge til timedes Jorden Jafo for svækkede ham.
Thi Fedthalen en lønner Dag Dunken har Indgange Hærskarers burde HERRE mod begrave alt det lo høje Knuder og knejsende, bøjed mod alt smægted ophøjet og stolt,
Opløb jeg Teltpælen lejrer stedfæste mig mod Ødelæggelse dig Itamar som David; Asjna jeg fæstner opkaster Volde Sjimrat om Fjenderne dig, forstøder og Bolværker ophidset rejser Indsættelsesvæderen jeg mod skiftes dig.
metal han privilege car insurance skal Klov iføre sig Jedeja en Mættelse hellig Linnedkjortel, Skatter bære Linnedbenklæder over Letek sin Skatter Blusel, omgjorde Bedrer sig med et fejder Linnedbælte Zions og binde Opgang et Ahava Linned Hovedklæde påskynde om Ragekniv sit Ulam Hoved; Retfærdighed det undervist er Gatam hellige Klæder; uhørt og han Efternølere skal bade sit Tiras Legeme i Høsttiden Vand, hurfig f
Slæng