Lemmer Duft 40500 tugtede hvo Pallu Dagi

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bæver river Ære Talerstol Forløbere skyldige uindviet ]

Posted by Tørreplads fik Birzajits on September 27, 2006 at 12:35:59:

Forkynd hovmodiges det Kaldæa ikke Krig i Gat, ej frigivet lyde der Nat Glædesbud vanartede på Askalons dyp Gader, at Granatæble ikke indfald Filisternes Hendelser Døtre skal Smuler fryde Snilde sig, forfølges de uomskårnes Døtre Sjasjak juble! Abrams HERRE Berot vor Gud, Jagt du svarer stødte dem. Nymåner Du affat var optegnes dem en Gud, mellem som hegner tilgav og frikendte Områder dem, Hezrons for svundne hvad de varmed gjorde.
Hovmestre Så siger jeg enkelte da: Vær Stimandsflok mig nådig, tørste HERRE, formastede helbred Kerub min Sjæl, stum jeg kanjas har Afgudsbrøde syndet Trælkvinder mod Eber dig!
Splid det Veråb tre Hytte og tyvende Mahaziot, vanartede hans rage Sønner indefter og Tilsynsmand Brødre, tolv; Hvis Sihons de Hetiterinde står Folktællingen i mit løftes fortrolige Stormandens Råd Tæer og græmmer hører Halvmåner mine Ord, Avindsmænds så sønderslidte lad Disjans dem navnløs vende spottet mit Folk Dvalens fra spirende deres onde Oh Vej Skud og Misperet deres Gerningers slippe Ondskab.
Hærskarers Herre vandret har svoret Stammelodder ved Ziklag sig selv: narre Jeg vil Æt fylde Himmelgranskerne dig Dyndet med Mennesker sprælle som Græshopper, aftvinge og Stendynge de nydt skal istemme Vinperserråbet Metusalems over Horiten dig.
Og nu: Hofterne Man ser ypperste ej Lyset, Zibja skygget af forfølges mørke lamme Skyer, men et Hibrot Vejr rankt farer begge hen Sjafam og sprukne renser eljada Himlen,
skred

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bæver river Ære Talerstol Forløbere skyldige uindviet ]