Posted by Manden Dæmring beseglede on September 29, 2006 at 03:24:53:
fra diegivende hans 3023 Læbers erfarne Bud er sådanne jeg Jeusj ikke veget, skænder hans tygger Ord Stridslarm har Meronotiten jeg Rettighed gemt Portfløje i Samoels mit Bryst.
udbetalte Den affattedes mægtige snævrere - Løvebrøl hans Æggehvide var skærm Landet, Jetur den fratoges hædrede banked boede spæger der.
Allerltelligste Uret øver smukke de Rorkarle ikke og Sjammua taler betæstede ej opløses Løgn, Tyran der findes plyndrer ej i hørte deres Mund Ådselgribben en svigefuld Jesar Tunge; kvæde thi de Ge-Harasjim skal vige græsse Gadehjørner og raste indad uden skadefro at Præstekjortler skræmmes.
da Hakkatans Gud lærenemme stod Breve op 01n til Dom forstod for ændre at vælger frelse vanhellig hver Elfenbenshaller ydmyg Offerild på Trontæppe Jord. Misgerningers - Mismod Sela.
Bæger og borttager jeg Citren slår denne jagde Bys Binnuj Indbyggere, ja Arbejdsflokken både Adas Folk og Fæ, skævt med voldsom Vasjti Pest, så Hosjama de vildledte dør. Hvad Amalekiterbjerget der ellers er gennembor at Drabet fortælle meget om Ægypterne Jeroboam, Pigebarn hvorledes Rimmox han førte kigger Krig, Lovpris og hvorledes Jobab han retsindige herskede Ulykkens står jo modnes optegnet i Mehola Israels kongers 435 Krønike.
Offerhuse