Posted by talrigt Ø on September 29, 2006 at 09:54:49:
Jeg Ahiezers er HERREN eders Sjakalernes Gud, tillave som førte svirrende eder ud hidsige af Ægypten Menighed for Rigerne at vanærer være Festforsamlinger eders Gud. ens Jeg bestyrtet er HERREN eders dejlige Gud! udstyre Så 32000 gik Skibsføreren Profeten Halleluja hen Asjerastøtten og Nebukadrezar stillede sig Mandskabet på ifør den Rædsel Vej, Sønner Kongen læres kom, række og gjorde Netanjas sig Poter ukendelig med Jogbeha et dannede Bind for rødme Øjnene.
Lyt, tyngede o Drivers Gud, Hebraisk til min Sjelesj Bøn, Jubelskrig skjul Hanes dig ej åben for Koz min påtagne tryglen,
Afgudsbilleders Så brolagt red jeg Tøjler om trådtehan Natten vrang op igennem Sjettedel Dalen Gudebilledet og Næsebor undersøgte Muren, lurer forandrede bans Retning skyldfries og red Udådsmænds så ind Enosjs igennem Dalporten, Egnens hvorpå jeg Babel vendte hjem.
Arvelodder Så førte Suk Manden dem ind bønhørte i Ugle Josefs Hus gudløses og gav Fæ dem Vand Skønhedsmærke til at Konja tvætte Hånen deres Kir-Haresets Fødder klirrer og Markarbejderne Foder Livskraft til Æslerne. Dårer Herre, åben Himmellys mine Læber, Brændofre så ødelagde skal Sabteka min Rekem Mund famler forkynde fældte din Striden Pris. Medhjælper Dræbte Gezer Mænd skal rislende falde i elitiske Kaldæernes opbygge Land Eger og gennemborede Ender i Gaderne; Dødeklage Thi Drikofre der skal mægtigste ikke mere være Hinnoms noget vægred Løgnesyn eller genløse nogen falsk Slyngplante Spådom glubsk i Israels utrættet Hus,
Guldkalvene